Tyto předpisy stanoví právní rámec, který dává zemím práva a povinnosti při řízení událostí v oblasti veřejného zdraví s globálním dopadem. Lhůta pro zamítnutí těchto změn je příští týden a my je zamítáme, proto bych vám rád vysvětlil proč. Prvním důvodem je národní suverenita. Státy, které nové předpisy přijmou, předávají svou pravomoc v případě zdravotních krizí nevolené mezinárodní organizaci, která může nařídit lockdowny, omezení cestování nebo jakákoli jiná opatření, která považuje za vhodná.
Ve skutečnosti ani nemusí vyhlásit stav nouze. K zahájení opatření jí stačí potenciální rizika pro veřejné zdraví. Pokud máme WHO udělit takovou moc, měli bychom alespoň vyvolat důkladnou veřejnou debatu, zejména proto, že se nejedná o oficiální smlouvu, a obchází americký Senát, který hraje klíčovou roli při zajišťování řádné demokratické kontroly nad významnými mezinárodními závazky. Aby toho nebylo málo, nové předpisy používají extrémně širokou terminologii, která WHO dává bezprecedentní pravomoci.
Požadují, aby země zavedly systémy „komunikace rizik”, aby WHO mohla globálně implementovat jednotné veřejné sdělení. To otevírá dveře k manipulaci s informacemi, propagandě a cenzuře, jaké jsme viděli během pandemie COVIDu. Nechceme, aby se takový systém ještě více institucionalizoval. Dohoda také obsahuje ustanovení o globálních systémech zdravotních identifikačních čísel, očkovacích pasů a centralizované lékařské databázi. Vytváří tak základ pro globální lékařský dohled nad každým člověkem. Kdyby WHO byla neomylnou autoritou, neovlivněnou průmyslem, možná bychom zvážili přijetí nových předpisů.
více již ve videu nebo přepisu na stránce v odkazu ...